بهین انبار آرا

تولید کننده انواع قفسه بندی انبار

بهین انبار آرا

تولید کننده انواع قفسه بندی انبار

با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه مشاوره، طراحی٬ تولید، تامین و نصب قفسه بندی انبار و تجهیزات انبار صنعتی سبک و سنگین، ساده و اتوماتیک …
بهینه سازی انبار شما تخصص ماست!

قفسه بندی خود سوله بهین انبار آرا

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳ ق.ظ

قفسه بندی خود سوله بهین انبار آرا، شرایطی را فراهم می آورد که بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای ساخت سوله، تلفیقی از قفسه بندی و سوله را در اختیار داسته باشید. به عبارت دیگر میتوان گفت که قفسه بندی خود سوله، شامل قفسه بندی های فلزی مستحکم میباشد که قدرت تحمل بسیار بالا در برابر وزن کالاهای موجود را داشته و به راحتی می توان بر روی آن دیوار و سقف را پیاده سازی نمود. همچنین، با توجه به قیمت انواع قفسه انبار، صنایع مختلف با انتخاب قفسه بندی خود سوله، هزینه های اضافی جهت طراحی و ساخت یک سوله اعم از بتن ریزی فونداسیون، اسکلت بندی، خرپا و ... را حذف و در زمان نیز صرفه جویی مینمایند. در واقع، قفسه بندی خود سوله یکی از زیر مجموعه های قفسه بندی پالت راک می باشد که به اندازه کافی قدرتمند بوده و با اجرای سقف و دیوار بر روی آن، تحمل بارهای جانبی را نیز دارد. در ادامه به بررسی دقیق تری از این قفسه بندی متفاوت خواهیم پرداخت.

ویژگی های قفسه بندی خود سوله بهین انبار آرا

در ساختار، اجزا و نحوه نصب و اجرای قفسه های خود سوله چند ویژگی مهم به چشم میخورد که اطلاع از آنها قبل از انتخاب برای مشتری ضروری است که عبارتند از:

  • ابعاد و مساحت قفسه بندی خود سوله با توجه به فضای اختصاص داده شده به آن و تعداد و اندازه کالاهای مورد نظر تعیین می گردد.
  • تحمل وزن در قفسه های خود سوله، با توجه به ساختار سازه آن حداکثر تا 3500 کیلوگرم میباشد.
  • فاصله بین ردیف ها در این نوع قفسه بندی، با توجه به میزان فضای اختصاص داده شده برای انبار قابل تنظیم می باشد.
  • قفسه ها از ورق های فولادی بسیار مقاوم ST37 و ST12 ساخته میشوند. جنس ورق های به کار رفته برای قاب و ستون با پانل و کفپوش ها متفاوت بوده و مقاومت بالاتری دارند.
  • چیدمان و برداشت کالاها از قفسه LIFO می باشد. به عبارت دیگر، بسته ها و کالاهایی که دیرتر درون قفسه قرار گرفته اند، زودتر از خارج میشوند. در نتیجه اگر مواد چیده شده در قفسه دارای تاریخ انقضا می باشد باید در چیدمان دقت شود.
  • بر اساس شرایط محیط و تعداد کالاهای مورد نظر برای چیدمان درون قفسه ها، تا 25 متر ارتفاع برای این سازه ها قابل اجرا می باشد.
  • ارتفاع ردیف ها با توجه به نوع کالاهای مورد نظر و اندازه و ابعاد آنها قابل تغییر می باشد.
  • چیدمان و جا به جایی کالاها درون قفسه ها توسط لیفتراک قابل انجام می باشد.
  • به منظور افزایش مقاومت و استقامت قفسه ها در برابر ضربه و فشار باد و غیره، سازه بر روی زمین ثابت میشود.

اجزای قفسه بندی خود سوله

در ساخت و تولید قفسه های خود سوله اجزای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند که برخی از آنها عبارتند از:

  • قاب قفسه خود سوله: به منظور تامین قدرت تحمل بالا در قفسه ها و جلوگیری از سقوط ردیف ها، لازم است قاب فلزی مقاوم در نظر گرفته شده و ردیف ها بر روی آن نصب شوند. نکته بسیار مهم اینکه، قفسه بندی خود سوله زیر مجموعه ای از قفسه فلزی ثابت می باشد و به همین دلیل قاب باید توسط ستون مهره ای و صفحه ترازو و رول بلیت روی زمین محکم و ثابت شود. همچنین لازم به ذکر است که ارتفاع این قاب ها حداکثر 25 متر خواهد بود.
  • ستون قفسه های خود سوله: مقاومت و استقامت در تمام انواع قفسه ها حرف اول را می زند و به همین دلیل از ستون های فلزی به منظور افزایش قدرت تحمل در برابر وزن کالاها استفاده میشود.
  • بازوی قفسه خود سوله: به منظور فراهم ساختن زیرساخت کاملا امن و مقاوم برای قرار گرفتن پالت ها در هر ردیف، از بازوهای فلزی استفاده میشود. این بازوها به کمک کلیپ های ناخنی به ستون ها متصل میشوند.
  • کفی ستون، پالت پروفیلی، رابط پشت به پشت، مهاربند و قفل های اطمینان از دیگر اجزای مورد استفاده در قفسه بندی خود سوله میباشند. 

کاربردهای قفسه خود سوله

در حالت کلی با توجه به ویژگی های قفسه خود سوله از این سازه ها در محیط های مختلفی می توان استفاده نمود و محدودیتی در کاربرد آنها وجود ندارد. همچنین ضد زنگ بودن قفسه، مقاومت و قدرت تحمل بالا در برابر وزن و همچنین قابلیت شستشوی آنها باعث میشود تا بتوان از این قفسه ها در محیط های مختلفی از قبیل قفسه بندی انبار مصالح ساختمانی، قفسه بندی سردخانه ها برای نگهداری مواد غذایی، میوه و سبزیجات، نگهداری و چیدمان قطعات اولیه کارخانجات خودروسازی، لوازم خانگی و ... و انبار محصولات تولیدی در کارخانجات بزرگ استفده نمود.


مزایای قفسه بندی خود سوله

 

  • عدم نیاز به پرداخت هزینه های هنگفت جهت آماده سازی زیر ساخت که در فرآیند نصب سوله ها اهمیت زیادی دارند.
  • با توجه به اجرا شدن سقف و دیوارهای سوله بر روی سازه قفسه، در هزینه های اقتصادی صرفه جویی زیادی خواهد شد.
  • افزایش ظرفیت انبار با اجرای قفسه بندی تا 25 متر مربع
  • با توجه به اینکه برای اجرا و نصب قفسه بندی خود سوله نیاز به زیرسازی نیست در کوتاه ترین زمان می توان فضای مناسب برای انبار داری را فراهم نمود.
  • استفاده از ورق های فولادی مقاوم باعث میشود تا قفسه ها در برابر ضربه، وزش باد و زلزله و هر گونه فشار ایمن باشد.

قیمت قفسه بندی خود سوله

در تعیین قیمت قفسه بندی های خود سوله فاکتور های مختلفی از جمله کیفیت مواد مورد استفاده در ساخت، وزن سازه، متراژ مورد نظر و ... در نظر گرفته می شود و در حال حاضر اجرا و نصب قفسه بندی خود سوله با قیمت های مختلف و توسط متخصصین در این حوزه صورت می گیرد. بهین انبار؛ تولید کننده قفسه های خود سوله، توسط پرسنلی مجرب در زمینه های طراحی با پیشرفته ترین نرم افزارهای موجود، تولید، عرضه و نصب محصولات، همواره در خدمت مشتریان محترم خود می باشد. شما میتوانید از طریق سایت این مجموعه به صورت آنلاین از خدمات مشاوره رایگان استفاده نموده و یا با شماره تلفن های این شرکت تماس بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی