بهین انبار آرا

تولید کننده انواع قفسه بندی انبار

بهین انبار آرا

تولید کننده انواع قفسه بندی انبار

با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه مشاوره، طراحی٬ تولید، تامین و نصب قفسه بندی انبار و تجهیزات انبار صنعتی سبک و سنگین، ساده و اتوماتیک …
بهینه سازی انبار شما تخصص ماست!

قفسه بندی مغازه لوازم التحریر

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۵ ب.ظ

قفسه بندی مغازه لوازم التحریر با توجه به کوچک بودن اغلب اقلام آن و تنوع بسیار زیاد در آنها لازم است به گونه ای انتخاب شود که نه تنها دسترسی به هر گروه از لوازم آسان باشد، بلکه از ریزش کالاها از قفسه نیز جلوگیری شود. برای قفسه بندی مغازه هایی که در فروش لوازم تحریر به صورت جزئی و کلی فعالیت دارند چند نمونه از قفسه های مورد استفاده قرار میگیرند. بهین انبار؛ تولید کننده قفسه بندی انبار در ادامه به معرفی چند مورد از کاربردی ترین قفسه ها برای این منظور و همچنین نکات مهم در انتخاب آنها اشاره خواهد داشت.

انتخاب بهترین قفسه بندی مغازه لوازم التحریر

با توجه به تنوع زیادی که در قفسه های انبار وجود دارد و تفاوت های موجود در اندازه و ابعاد و شکل ظاهری و همچنین نحوه چیدمان و دسترسی به کالاها باعث میشود تا تمام قفسه ها برای همه امور مناسب نباشند. در انتخاب بهترین قفسه بندی مغازه لوازم التحریر لازم است به چند مورد توجه شود:

قفسه بندی لوازم التحریر با توجه به وزن کالاها

کالاها و اقلامی که در فروشگاه های لوازم التحریر به فروش می رسند با هم متفاوت هستند. به عنوان مثال، در برخی مغازه ها هدف فروش جزئی بوده و در مقابل ممکن است در برخی فروش کلی مد نظر باشد. علاوه براین، در برخی از فروشگاه های لوازم التحریر انواع کتاب های آموزشی و کمک آموزشی نیز ممکن است به فروش برسند. لذا باید قفسه هایی را برای این فروشگاه ها انتخاب کنید که بتوانند وزن کالاهای قرار گرفته در هر ردیف را تحمل کنند.

انتخاب قفسه بندی برای دسترسی آسان به کالاها

برخلاف انبارهای بزرگ و صنعتی که چیدمان و برداشت و جا به جایی کالاها به کمک لیفتراک صورت میگیرد، در فروشگاه و مغازه های لوازم التحریر این کار توسط نیروی انسانی انجام میشود. به همین دلیل باید قفسه هایی را انتخاب کنید که دسترسی به طبقات بالایی آن کار مشکلی نباشد. علاوه براین، لازم است قفسه ها به خوبی از هم تفکیک شده باشند تا در هر ردیف کالاهای مشابه با هم قرار گیرند.

قفسه بندی فرئشگاه لوازم التحریر بر اساس فضای داخلی

با توجه به اندازه و بزرگی فروشگاه یا مغازه و همچنین میزان فضای خالی موجود در وسط سالن می توان گزینه های متفاوتی را برای چیدمان لوازم انتخاب نمود. به عنوان مثال، در مغازه هایی که فضای زیادی در وسط سالن وجود دارد می توان از استند و همچنین قفسه های فروشگاهی دو طرفه استفاده نمود. استندها گزینه ای مناسب برای قرار دادن لوازم با بسته بندی های کوچک از قبیل مداد رنگی، ماژیک و غیره می باشد.

قفسه بندی مغازه لوازم التحریر

با توجه به موارد فوق، چند نمونه از قفسه های انبار و فروشگاه ها را می توان برای قفسه بندی مغازه هی فروش لوازم التحریر استفاده نمود که عبارتند از:

قفسه بندی مشبک

یکی از کاربردی ترین قفسه هایی که می توان برای فروشگاه های لوازم تحریر استفاده نمود، قفسه بندی مشبک می باشد. این قفسه ها دارای بدنه فلزی هستند و در نتیجه می توانند براحتی سنگین شدن وسایل موجود در هر ردیف را تحمل کنند. علاوه براین، تعداد طبقات و عمق و دهانه هر ردیف در این قفسه ها قابل تغییر بوده و می توان متناسب با شرایط مغازه و نوع کسب و کار تغییراتی در آن ایجاد نمود. به منظور افزایش مقاومت قفسه بندی پیچ و مهره ای را بر روی زمین ثابت می کنند. از بهترین مزایای قفسه هاب مشبک برای مغازه های لازم تحریر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تنوع بالا در رنگ قفسه های مشبک
  • دسترسی آسان و مستقیم به هر کالا
  • مقاومت نسبتا بالا در برابر وزن سنگین لوازم تحریر
  • قابلیت تنظیم ارتفاع هر طبقه و عمق و دهانه آنها با توجه به نوع کالا و اقلام

قفسه بندی فروشگاهی

از دیگر انتخاب های بسیار مناسب برای مغازه های فروش لوازم تحریر می توان به قفسه بندی فروشگاهی اشاره نمود. این قفسه ها دارای بدنه فلزی و بسیار مقاومی می باشند و تنوع در آنها نیز بسیار بالا است. از جمله قفسه های فروشگاهی می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • قفسه بندی یک طریفه
  • قفسه بندی دو طرفه
  • قفسه بندی نیم گرد انتهایی
  • قفسه های گرد فروگاه ها

استند فروشگاهی

استفاده از استندهای فروشگاهی نیز می تواند نظم و انسجام بیشتری را محیط ایجاد نماید و به منظور استفاده بهینه از تمام بخش های فروشگاه می توان از این گزینه استفاده نمود. البته لازم به ذکر است که استندهای نمایشگاهی از قدرت تحمل وزن کمی برخوردار می باشند و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای نگهداری از کالاهای سنگین وزن به شمار نمی رود. با استفاده از استند فروشگاهی در فروشگاه ها، می توان از فضای داخلی مغازه لوازم التحریر به صورت بهینه استفاده نمود و کالاهای کوچک را به صورت چند طبقه در آنها قرار داد.

قفسه بندی دفتری مغازه لوازم تحریر

قفسه بندی دفتری گروهی دیگر از قفسه های فلزی می باشد که بیشتر برای نگهداری و چیمان پرونده ها مورد استفاده قرار میگیرند. ین قفسه ها را می توان همچنین برای فروشگاه لوازم تحریر نیز انتخاب نمود. ارتفاع این قفسه ها قابل تغییر می باشد و متناسب با نوع و اندازه و ابعاد کالا می توان قفسه های مناسب را انتخاب نمود.

منبع : سایت رسمی شرکت بهین انبار آرا

  • لادن موسوی

قفسه بندی لوازم التحریر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی