بهین انبار آرا

تولید کننده انواع قفسه بندی انبار

بهین انبار آرا

تولید کننده انواع قفسه بندی انبار

با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه مشاوره، طراحی٬ تولید، تامین و نصب قفسه بندی انبار و تجهیزات انبار صنعتی سبک و سنگین، ساده و اتوماتیک …
بهینه سازی انبار شما تخصص ماست!

انواع قفسه بندی سبک بهین انبار آرا

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۱۵ ب.ظ

برای محیط های اداری، انبار منازل، مغازه و همینطور فروشگاه ها نیز همانند انبارهای صنعتی از انواع قفسه بندی استفاده می شود. اما تفاوت قفسه بندی های استفاده شده در محیط اداری و ... با قفسه های مورد استفاده در انبارهای صنعتی در نگهداری نوع محصولات می باشد. در بیانی واضح تر باید بگوییم بهتر است برای انبار منازل، مغازه و همینطور فروشگاه ها و محیط های اداری، مناسب ترین گزینه استفاده از قفسه بندی سبک می باشد.

شاید برای بسیاری از شما این سوال پیش آید که دلیل انتخاب و خرید قفسه بندی سبک برای محیط هایی همچون اداری، انبار منازل و فروشگاه ها و مغازه ها چیست؟

در پاسخ باید بگوییم که همانطور که از نام قفسه بندی سبک مشخص است، این نوع از قفسه بندی شرکت بهین انبار آرا برای محصولاتی مورد استفاده قرار میگیرد که تحمل وزن در آنها در سطح پایینی بوده و برای نگهداری و چیدمان کالاهای سبک مورد استفاده قرار میگیرد.

ما با ارائه این مقاله به بررسی و معرفی انواع قفسه بندی سبک تولید شده در شرکت بهین انبار آرا، ویژگی ها، مزایا و همینطور کاربردهای این نوع قفسه انبار پرداخته ایم.

انواع قفسه بندی سبک انبار

نحوه قرارگیری و اتصال قفسه بندی سبک موجب شده که این نوع قفسه بندی انبار در دو گروه زیر دسته بندی شود:

قفسه ثابت سبک

همانطور که از نام این قفسه بندی مشخص است، به گروهی از قفسه های فلزی گفته می شود که توسط اتصالات بسیار قوی بر روی زمین متصل و نصب می شوند. از انواع قفسه های ثابت فلزی سبک می توان به هر یک از موارد زیر اشاره کرد:

  • قفسه بندی پیچ و مهره ای
  • قفسه بندی نیم طبقه یا مزنین
  • قفسه بندی کانتی لور یا بازویی

بر اساس تعداد طبقات و نوع تجهیزات به کار رفته برای نصب قفسه ثابت سبک شرکت بهین انبار، از این نوع قفسه ها می توان در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی، خانگی و مغازه استفاده کرد. به عنوان مثال، قفسه های کانتی لور یکی از گزینه های کاربردی برای انبار یا فروشگاه های لاستیک خودرو می باشند.

قفسه متحرک سبک

از قفسه های متحرک سبک شرکت بهین انبار آرا بیشتر در بایگانی ادارات و سازمان ها استفاده می شود و تحمل وزن در آنها پایین است. از ویژگی های مهم این گروه از قفسه بندی های سبک، می توان به متحرک بودن ردیف های آن اشاره کرد.

کاربردهای قفسه بندی سبک انبار

قفسه های سبک برای محیط های مختلف و همینطور دلایل متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد. برای مثال قفسه بندی سبک برای موارد زیر کاربرد دارند:

  • قفسه بندی انبار منازل
  • استفاده از قفسه های سبک و پیچ و مهره ای در کتابخانه ها
  • قفسه بندی مغازه ها و انبار فروشگاه های لاستیک خودرو
  • قفسه بندی و چیدمان فروشگاه ها و مغازه های قطعات یدکی
  • نگهداری از اسناد و مدارک و پرونده ها در محیط های اداری و سازمان ها
  • استفاده از قفسه بندی سبک برای چیدمان مواد غذایی در سردخانه های کوچک
  • قفسه بندی انبارهایی که هدف تلفیق بخش اداری و انبار با هزینه کم می باشد

مزایای قفسه بندی سبک انبار

قفسه های سبک از حجم تقاضای بالایی برخوردار است که آن هم به دلیل هر یک از مزایای مختلف زیر می باشد:

  • تنوع بالا در نوع قفسه ها
  • نصب و راه اندازی آسان
  • جا به جایی آسان قفسه ها به دلیل وزن کم آنها
  • قیمت ارزان قفسه ها نسبت به قفسه بندی سنگین
  • قابلیت تنظیم ارتفاع و طبقات نسبت به شرایط محیط مورد نظر
  • بدنه فلزی و مقاوم در برابر ضربه، زنگ زدگی و خوردگی با مواد خورنده شیمیایی

طراحی و تولید قفسه بندی سبک

یکی از دلایل اصلی مقاوم بودن قفسه بندی های سبک در برابر وزن محصولات، استفاده از بدنه فلزی در آنها می باشد. در طراحی و ساخت قفسه سبک انبار از فلزات مقاوم استفاده شده و رنگ هایی که برای آنها استفاده میشود، آنها را در برابر زنگ زدگی کاملا مقاوم خواهد نمود.

علاوه براین، هر یک از این قفسه ها از نظر ساختار اصلی ونوع سازه دارای ویژگی هایی می باشد که باید بر اساس استانداردها طراحی و اجرا گردند. این استانداردها شامل نوع جوشکاری، زاویه نصب مهاربندها و سایر قطعات و حداکثر عرض ردیف و ارتفاع طبقات می باشد.

 

نکات مهم به هنگام خرید قفسه بندی سبک

در قسمت بالا به این مطلب اشاره کردیم که هر یک از انواع قفسه بندی سبک شرکت بهین انبار آرا از تنوع بالایی برخوردار بوده و هر کدام نیز دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. باید به این نکته هم توجه داشته باشید که بخاطر به نوع سازه و ساختار کلی آنها نمی توان تمام قفسه ها را برای هر نوع محیطی استفاده کرد.

پس بهتر است در خرید انواع قفسه بندی سبک از شرکت بهین انبار آرا به هر یک از موارد زیر توجه داشته باشید:

  • وزن و ابعاد کالاها
  • قیمت و هزینه راه اندازی و قفسه بندی انبار
  • تجهیزات و نحوه چیدمان و دسترسی به کالاهای انبار
  • نوع کالاهای موجود در انبار؛ به عنوان مثال برای نگهداری اسناد و مدارک ادارات قفسه های پیچ و مهره ای و متحرک می توانند گزینه های مناسبی باشند.

قیمت قفسه بندی سبک انبار

هزینه و قیمت قفسه بندی سبک شرکت بهین انبار آرا با توجه به نوع قفسه، تعداد طبقات آنها، ارتفاع هر ردیف، دهانه و عمق هر یک محاسبه می شود. علاوه بر موارد نام برده شده فلز به کار برده شده در انواع قفسه بندی سبک بر هزینه و قیمت آن تاثیرگذار می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع قفسه بندی سبک، پیشنهاد می کنیم با شرکت بهین انبار تماس حاصل فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی