بهین انبار آرا

تولید کننده انواع قفسه بندی انبار

بهین انبار آرا

تولید کننده انواع قفسه بندی انبار

با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه مشاوره، طراحی٬ تولید، تامین و نصب قفسه بندی انبار و تجهیزات انبار صنعتی سبک و سنگین، ساده و اتوماتیک …
بهینه سازی انبار شما تخصص ماست!

قفسه متحرک فلزی بهین انبار آرا

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۳۶ ب.ظ

شرکت قفسه بندی بهین انبار آرا، تولید کننده قفسه های ثبت و متحرک در انواع مختلف با قیمت مناسب می باشد. انواع قفسه های ثابت شامل قفسه بندی راک کفپوش دار، قفسه بندی پیچ و مهره ای یا مشبک، قفسه بندی خود راهرو (درایوین) و ...، و قفسه بندی متحرک فلزی جزو دسته های قفسه بندی متحرک می باشد که شرکت بهین انبار طراح و تولید کننده هر یک از قفسه بندی های نام برده می باشد که می توانید از این شرکت با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

در بین قفسه های نام برده شده همانطور که مشاهده کردید قفسه متحرک فلزی نام برده شد که در گروه قفسه های فلزی قرار داشته و برای فضای داخلی اخبار بیشترین استفاده را دارد. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با ویژگی ها و کاربردهای مختلف قفسه متحرک فلزی بهین انبار آرا آشنا کنیم:

قفسه بندی متحرک فلزی یا Mobile Racking System چیست؟

نام این قفسه بندی نشان می دهد که در این نوع سیستم از قفسه انبار تمام ردیف های آن متحرک بوده و راهروهای دسترسی به کالاها و محصولات کاهش پیدا کرده و تنها با جابجایی ردیف ها راهرویی تنها جهت دسترسی به اقلام موجود، وجود خواهد داشت.

با نصب پالت هایی که به قاب محکم و مقاوم متصل هستند می توان قفسه بندی متحرک فلزی را پیاده سازی و اجرا کرد. نیروی لازم جهت جا به جایی ردیف ها برای ایجاد راهرو و فضای تردد در میان آنها توسط فرمان و دنده زنجیر تامین می گردد. یکی از ویژگی هایی که قفسه متحرک فلزی دارد و مو جب متمایز شدن آن نسبت به دیگر قفسه های بهین انبار شده، این است که با قرار داشتن تنها یک راهرو، فضای بیشتر و کاربردی تری برای ذخیره سازی کالاها تا 200 درصد نسبت به دیگر قفسه های انبارافزایش پیدا کرده است.

انواع قفسه بندی پویا یا متحرک

قفسه بندی متحرک فلزی یا پویا دارای انواع مختلف زیر می باشد که می توانید هر یک را متناسب با کارایی که دارید از شرکت قفسه بندی بهین انبار آرا با قیمت مناسب خریداری کنید:

  • قفسه بندی خود برگشت
  • قفسه بندی خود جریان
  • قفسه بندی بایگانی متحرک
  • قفسه بندی خود تغذیه

آشنایی با کاربرد قفسه بندی متحرک

همانطور که در بالا به این مطلب اشاره کردیم، قفسه متحرک از تعداد راهروها کاسته و همن امر موجب شده تا بتوان استفاده بهینه تری از فضای داخلی انبار و سالن های ذخیره سازی محصولات و اقلام مختلف داشته باشید. در بیانی واضح تر باید بگوییم این سیستم قفسه بندی برای سالن و همینطور سوله هایی که با کمبود فضا مواجه هستند و ذخیره سازی تعداد بیشتر محصولات مختلف با وزن سبک، از اهداف اصلی آنهاست، مناسب می باشد. از جمله کابردهای مختلف قفسه های متحرک بهین انبار می توان به هر یک از موارد زیر اشاره کنیم:

  • انبار فروشگاه ها و هایپرمارکت ها
  • استفاده از قفسه بندی پویا در بایگانی ادارات و سازمان ها
  • استفاده از Mobile Racking System در انبارها نگهداری ابزارآلات و قطعات یدکی با وزن سبک

ویژگی های قفسه بندی متحرک چیست؟

علاوه بر ویژگی های نام برده شده در این مقاله درباره قفسه های متحرک بهین انبار، در ادامه به دیگر ویژگی های این نوع قفسه های انبار اشاره خواهیم کرد:

  • برای افزایش استقامت قفسه ها مهاربندهای ضربدری به قاب متصل میشوند.
  • ارتفاع، عرض دهانه و عمق پالت ها با توجه به نوع و اندازه اقلام متغییر می باشد.
  • هر یک از ردیف ها بر روی شاسی متحرک نصب شده و با فرمان و دنده زنجیر در جهت مورد نظر حرکت می کنند.
  • جا به جایی و چیدمان محصولات در پالت ها توسط اپراتور انسانی و لیفتراک صورت می گیرد.
  • تعداد طبقات و ارتفاع قفسه بندی با توجه به شرایط سالن و نوع و اندازه اقلام متغییر می باشد.
  • جهت دسترسی به محصولات در هر ردیف، امکان جا به جایی ردیف ها و ایجاد راهرو در مجاور ردیف قفسه وجود دارد.
  • در این سیستم قفسه بندی تنها به یک راهرو برای دسترسی به ردیف ها وجود دارد و فاصله بین ردیف ها حذف می گردد. در نتیجه استفاده از فضای داخلی انبار به 200 درصد افزایش پیدا میکند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی